Β´ Βραβείο ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ για το ” Πες μου πως να Ξεχάσω” Υπέρτατη τιμή για μένα! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Ελληνικό Πολιτιστικό Όμιλο Κυπρίων που με τίμησε σε μια υπέροχη εκδήλωση σήμερα το πρωί στο Πολεμικό Μουσείο, που πραγματοποιήθηκε για τους διαμένοντες στην Ελλάδα.

9 Replies to “Β´ Βραβείο ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ για το ” Πες μου πως να Ξεχάσω” Υπέρτατη τιμή για μένα! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Ελληνικό Πολιτιστικό Όμιλο Κυπρίων που με τίμησε σε μια υπέροχη εκδήλωση σήμερα το πρωί στο Πολεμικό Μουσείο, που πραγματοποιήθηκε για τους διαμένοντες στην Ελλάδα.”

    1. Σε ευχαριστώ Μαρίνα μου. Ξέρω ότι χαίρεσαι για μένα. Σε εκτιμώ πάρα πολύ και σε ευχαριστώ που πάντα με στηρίζεις. Να σου πω την αλήθεια τον τελευταίο καιρό δέχομαι πολύ πόλεμο πανταχόθεν και στεναχωριέμαι γιατί εγώ απλά γράφω και αγαπώ αυτό που κάνω. Καλό υπόλοιπο σαρακοστής γλυκιά μου. Θα είμαι Ιεροσόλυμα φέτος το Πάσχα. Αν θέλεις στείλε μου ονόματα να μνημονεύσω στο μειλ. Την αγάπη μου

      Like

  1. Σόφι μου,

    Πόσο χαίρομαι, μπράβο να συνεχίσεις έτσι και να παίρνεις όλα τα βραβεία του
    κόσμου!!!

    Λυπάμαι πολύ που φέτος δεν έχω καταφέρει να σε πάρω, ξέρω ότι θα το
    μετανιώνω.

    Φιλιά πολλά,

    Στις Κυρ, 12 Μαρ 2017 στις 16:26 ο χρήστης Sofia Kioroglou έγραψε:

    > Sofia Kioroglou posted: “”
    >

    Liked by 1 person

    1. Σε ευχαριστώ γλύκια μου Ελευθερία! Μου λείπεις πολύ! Δεν χανόμαστε έτσι κι αλλιώς. Φιλάκια πολλά και να δεις του χρόνου θα μαστε πάλι μαζί! Την αγάπη μου στην οικογένεια σου! Φιλάκιααααα

      Like

Leave a Reply

