Το ποίημα μου “Πες μου πως να ξεχάσω ” διακρίθηκε στον 7ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό του Ε.Π.Ο.Κ εις μνήμην Βίκυς Ζαχαρίου -Δημήτρη Μανιού

Sofia Kioroglou

«Πες μου πως να ξεχάσω;» της Σοφίας Κιόρογλου

Χιλιοβασάνισμένη Νήσος του καημού
χτυπήθηκες απ’ ανέμια εχθρικά
του γιού μου γη κλεμμένη και ποδοπατημένη
πότε θα ‘ρθει ανασεμιά;

Πότε θ’αναστηθούν τα σώματα;
Πήχτρα το αίμα των δικών μας
Χτυπούσε ο ήλιος ανελέητα
Πες μου πως να ξεχάσω;

Φωνές ακούγονταν και κλάμματα
τόσα παιδιά χαμένα
σαν πέταλα σκορπίστηκαν
απ’ ολάνθιστο κλωνάρι

Κύπρος γλυκιά, πικρή, τυραγνισμένη
κάνω τον πόνο σου εκκλησιά
προσκυνητής στα γόνατα ευλαβικός
τάμα να έβρω το παιδί μου.

Η επιτροπή αξιολόγησης του Ελληνικού Πολιτιστικού Ομίλου Κυπρίων σας ενημερώνει σχετικά με τα αποτελέσματα των βραβευθέντων Ποιημάτων του 7ου Παγκόσμιου Λογοτεχνικού Διαγωνισμού εις μνήμην Βίκυς Ζαχαρίου – Δημήτρη Μανιού. Η κρτική επιτροπή απαρτιζόταν από τους κάτωθι:
κ. Παναγιωτα Ζαλωνη, Πρόεδρος Λογοτεχνικού Ομίλου ΚΕΛΑΙΝΩ
κ. Ελένη Βαρναβα, Γενική Γραμματέας του ΕΠΟΚ, φιλόλογος
κ. Γεώργιος Τζιας, Συγγραφέας – Λογοτεχνης
κ. Ηρακλής Ζαχαριάδης, Πρόεδρος του ΕΠΟΚ, ιστορικός ερευνητήςimg_3421Μουσικός Στίχος:
Ο Ελληνάρας, του Ιωάννη…

View original post 994 more words

2 thoughts on “Το ποίημα μου “Πες μου πως να ξεχάσω ” διακρίθηκε στον 7ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό του Ε.Π.Ο.Κ εις μνήμην Βίκυς Ζαχαρίου -Δημήτρη Μανιού

Leave a Reply

