Το “Αλληλεγγύη” στο Περιοδικό Fractalart

Ποίηση: «Αλληλεγγύη»

Της Σοφίας Κιόρογλου // *

 

f8

 

Δεν μπορώ να ακούω,

δεν θέλω να βλέπω άλλα

πνιγμένα ανθρώπινα κορμιά.

Πώς έγινα εγώ έτσι;

Να βλέπω χέρια απλωμένα

και το χέρι μου να μην τεντώνεται;

Να κρατώ στις παλάμες μου ένα χέρι

κι αυτό να ξεγλιστρά σαν χέλι

και να χάνεται κάτω από τα κύματα;

Τι άνθρωπος είμαι εγώ που δεν σώζω κανέναν;

Ποια αλληλεγγύη γεμίζει φέρετρα;

Πέστε μου ποια αλληλεγγύη;

 

Το ποίημα Αλληλεγγύη διακρίθηκε στον Πανελλήνιο διαγωνισμό Ποίησης του Bonsaistories.

http://fractalart.gr/sofia-kioroglou-4/

 

* Η Σοφία Κιόρογλου σπούδασε μετάφραση και εργάστηκε ως αρχισυντάκτρια του Club Gourmet. Ποιήματα της έχουν βραβευτεί και δημοσιευτεί σε διεθνείς ανθολογίες και στα αμερικανικά περιοδικά Silver Birch Press, Winamop, Ashvamegh, Verse-Virtual, Praise Writer και Halkyon Days. Πρόσφατα εξέδωσε την πρώτη αγγλόφωνη ποιητική της συλλογή με τίτλο «Poems». Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε τοsofiakioroglou.wordpress.com

 

4 Comments

  1. Συγχαρητήρια Σοφία μου, πάντα επιτυχίες σου ευχόμαστε!

    ________________________________ Από: Sofia Kioroglou Στάλθηκε: Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2016 6:44:55 μμ Προς: pxkon@hotmail.com Θέμα: [New post] Το “Αλληλεγγύη” στο Περιοδικό Fractalart

    Sofia Kioroglou posted: ” Ποίηση: «Αλληλεγγύη» Της Σοφίας Κιόρογλου // * Δεν μπορώ να ακούω, δεν θέλω να βλέπω άλλα πνιγμένα ανθρώπινα κορμιά. Πώς έγινα εγώ έτσι; Να βλέπω χέρια απλωμένα και το χέρι μου να μην τεντώνεται; Να κρατώ στις παλάμες μου ένα χέ”

    Liked by 1 person

Leave a Reply

