Καθήκον να είσαι άνθρωπος..

Συγκλονιστική ανάρτηση και δεν μπορούσα να μην την ανεβάσω γιατί είναι καθήκον μας να είμαστε άνθρωποι.

Αέναη κίνηση

Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2016

Καθήκον να είσαι άνθρωπος..

Πως είναι να είσαι δίπλα στον ανθρώπινο πόνο;
Σας έχω κουράσει με τις εξομολογήσεις μου αλλά θα συνεχίσω με ένα βασικό στοιχείο της εμπειρίας μου που δεν αφορά το σαρκίο μου.
Ως γραμματέας σε επιτροπές αναπηρίας, ως υπάλληλος του ΚΕΠΑ (κέντρο πιστοποίησης αναπηρίας), ως υπάλληλος ασφαλιστικών ταμείων και οργανισμών, έχω έρθει σε άμεση επαφή με αυτό που είναι ο ανθρώπινος πόνος, η ασθένεια, ο θάνατος σε όλες τους τις μορφές.
Έχω γυρίσει όλα τα γηροκομεία, νοσοκομεία, ψυχιατρεία, ιδρύματα για άτομα με ειδικές ικανότητες (“ειδικές ανάγκες”) της Αττικής.
Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα τέτοια υπάρχουν πέρα από αυτά που σίγουρα γνωρίζετε.
Θυμάμαι ακόμα ιδρώνοντας από αγωνία ένα μισο-διαλυμένο γηροκομείο στην μέση του πουθενά κάπου σε ένα χωράφι κοντά στο Κορωπί.
Εκεί υπήρχαν 2-3 νοσοκόμοι και δεκάδες εγκαταλελειμμένοι γέροντες και γερόντισες μέσα στα σκατά τους, να ζέχνουν από τα ξεραμένα σκατά και κάτουρα, κατάκοιτοι…

View original post 1,059 more words

Leave a Reply

